سرهنگ احمدی گفت: توجه ویژه به ورزش در مجموعه انتظامی تهران بزرگ بطور جدی پیگیری می شود.

به گزارش ساراپرس، سرهنگ رسول احمدی مدیرعامل باشگاه پاس فراجا با تاکید براینکه اهتمام به ورزش در مجموعه انتظامی تهران بزرگ به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و همچنین سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بر انجام ورزش های همگانی و همچنین ورزش های تخصصی توجه و عنایت ویژه دارند بیان داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درحال حاضر در عرصه ورزش های حرفه ای ازجمله ورزش رزمی ووشو صاحب مسند بوده است بگونه ای که در مسابقات لیگ برتر کشور در رشته ووشو ۵ سال متمادی عناوین مختلفی را از جمله یک دوره قهرمانی لیگ برتر و سه دوره نایب قهرمانی لیگ برتر و یک دوره کسب سوم لیگ برتر را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

سرهنگ احمدی با قدردانی از حمایت های همه جانبه و بی دریغ سرار رحیمی رئیس هیئت ووشو فراجا اظهار داشت: در طول ۵ سال فعالیت های تیم ووشو فراجا حدود ۵۰ نفر به عضویت تیم بزرگسالان و تیم ملی جوانان ووشو کشور در آمدند.

مدیرعامل تیم فوتسال پاس تهران با اشاره به تشکیل تیم فوتسال دسته یک پاس تهران و شرکت این تیم در لیگ دسته یک کشور گفت: تلاش ما بر این است که با پتاسنیلی که در کادرفنی و اعضای تیم فوتسال پاس تهران سراغ داریم انشاالله تیم به لیگ برتر کشور صعود نماید.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه درصدد احیا تیم فوتبال فراجا هستیم افزود: تیم پاس یکی از تیم های نامدار پرطرفدار و مدعی قهرمانی در لیگ برتر کشور بوده که همچنان دارای طرفداران و هواداران خاص خود می باشد؛ از این رو به دنبال مطالبه بسیاری از هواردارن این در صدد احیا مجدد تیم و تقویت آن هستیم تا مجددا شاهد درخشش این تیم باشیم.

مدیرعامل تیم پاس فراجا افزود: هدف اصلی فراجا به پرداختن به مساله ورزش ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت سلامتی و تندرستی جامعه است چرا که به فرموده مقام معظم رهبری امروزه امر به ورزش امر به معروف است؛ از این رو هدف اصلی ما در پرداختن به مسائل ورزشی در حقیقت تقویت فرهنگ ایثار و نشاط و شادابی است.

وی در پایان یادآور شد: نباید فراموش کنیم که در ورزش منش و مرام پهلوانی همواره مهمتر از قهرمانی و کسب مدال های رنگارنگ می باشد؛ از این رو ورزشکاران ما به واسطه مردم مداری و منش پهلوانی آنهاست که در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.