تیم ها و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی معابر ، میادین ، تقاطع ها و مقابل مدارس حضور دارند و اقدامات ترافیکی خود را جهت تردد ایمنی و روان سازی ترافیک انجام می دهند.

به گزارش ساراپرس؛ سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ گفت : با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند ، ترددها در سطح معابر در حال کل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود نداشت و بار ترافکی روان و آرامی در اکثر محورها در این روز شاهد بودیم .

وی ادامه داد : بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت تا ستاری ، غرب به شرق بزرگراه حکیم تا کاشانی ، شیخ فضل الله تا جناح و غرب به شرق نیایش تا سردار جنگل می باشد .

سرهنگ شریفی اضافه کرد : بار ترافیکی زین الدین تا امام علی ( ع ) ، شرق به غرب بابایی تا پل نیروی زمینی ، جنوب به شمال بزرگراه امام علی ( ع ) تا گلشن دوست ، جنوب به شمال نواب تا نهم دی و خیابان آزادی تا استاد معین می باشد .

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت : انتهای بار ترافیکی خیابان ولیعصر ( عج ) نیز ونک تا نیایش گزارش می گردد