علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظّم کلّ قوا درمحکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی درحمله به گنسولگری  جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادرکرد.

به گزارش ساراپرس، علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظّم کلّ قوا درمحکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی درحمله به گنسولگری  جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادرکرد.

 

«بسم اللّه الرحمن الرحیم»

تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌پناه غزه، با پشتیبانی جنایتکاران مستکبر عالم، نمایانگر ظلم و ظلمت حاکم بر دنیا می‌باشد که این همراهی با انواع و اقسام کمک‌های تسلیحاتی آنها، این رژیم ددمنش و کودک کش را در وحشی‌گری خود جسورتر کرده و با عبور از تمام خطوط قرمز و قواعد بین‌المللی و انسانی و اخلاقی، توحش خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشته است و البته وجدان‌های بیدار مردم دنیا هر روز در تمام جغرافیای کره خاکی، این جنایت‌ها را می‌بینند و با خیزش و بیداری خود آن را محکوم کرده و حقانیت مردم فلسطین و غزه را فریاد زده و بر سر دست می‌گیرند.
جریان مقاومت و صبر مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت در منطقه به یاری خداوند توانسته است همه محاسبات آمریکا و رژیم صهیونیستی را به هم بریزد و وضعیت آنها را دچار بحران و سردرگمی و ناتوانی نماید. در شکست‌ها و ناکامی‌های ایجاد شده برای رژیم صهیونیستی، زیر پا گذاشتن قواعد بین‌المللی، تن ندادن به قطعنامه‌های شورای امنیت و حمله به مراکز دیپلماتیک و سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها به جز درماندگی و استیصال این رژیم کودک کش هیچ دلیل دیگری ندارد و انشاالله این درماندگی و رفتارهای جنون آمیز سقوط آن رژیم منحوس را تسریع خواهد نمود.
اینجانب شهادت جمعی از مدافعین حرم و مستشاران نظامی در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) ملت شریف ایران و خانواده آن شهدای عزیز و سربلند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
بدیهی است حق پاسخگویی مناسب در زمان مناسب برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ خواهد بود.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظّم کلّ قوا
علـی سـعیدی

وسلام