همزمان با آغاز هفته بسیج مستضعفین، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با انتشار پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی فرماندهان و نیروهای جان برکف بسیج تبریک گفت.

به گزارش ساراپرس، همزمان با آغاز هفته بسیج مستضعفین، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با انتشار پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی فرماندهان و نیروهای جان برکف بسیج تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ. سوره مبارکه آل عمران / آیه ۱۷۳

بسیج شجره طیبه و درخت پرثمری است که ریشه در عمق وجود صالحان دارد و شکوفه های آن بوی بهار وصل می دهد. بسیج لشکر مخلص خداست که تمامی اولیاء و مجاهدین عالم از اولین تا آخرین آنها مفتخر به جانبازی و سربازی در آنند. بسیج حلقه وصل یاران پاک باخته ای است که تمام وجود و هستی خود را در راه کسب رضایت خالق یکتا و حمایت از مستضعفین و مظلومین نهاده و همواره در صف مقدم دفاع از آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب ایستاده است. و بسیج در یک کلام به فرموده حضرت امام خمینی «ره» مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

اینجانب ضمن ادای احترام به محضر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا والامقام میهن اسلامی فرارسیدن هفته بسیج را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی»، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و فرماندهان و نیروهای جان برکف بسیج بویژه تمامی دلاورمردان و زنان بسیجی فعال در نواحی مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع» و حضرت روح الله «ره» شهرستان ری تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان توفیق، پایداری و سربلندی تمامی خدمتگذاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم.

والعاقبه للمتقین
مهدی باب الحوائجی
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری