به گزارش ساراپرس؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک به همراه مدیران ستادی این حوزه با حضور در مرکز بهزیستی نرگس، در جشن نوروز مددجویان و کودکان دارای معلولیت شرکت کرد. حامد عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: همگام با بهار، فصل نو شدن طبیعت، در قالب طرح نوروز مهدوی، به […]

به گزارش ساراپرس؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک به همراه مدیران ستادی این حوزه با حضور در مرکز بهزیستی نرگس، در جشن نوروز مددجویان و کودکان دارای معلولیت شرکت کرد.

حامد عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: همگام با بهار، فصل نو شدن طبیعت، در قالب طرح نوروز مهدوی، به همراه مدیران ادارات سلامت، ورزش، آموزش های شهروندی و مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۷، با هدف دید و بازدید عید و تکریم مددجویان در مرکز بهزیستی نرگس جشنی شاد و مفرح برای کودکان برپا شد.

وی افزود: در این مراسم که با هدف ارتقای نشاط اجتماعی و با برپایی مسابقات ورزشی دارت و طناب کشی، نمایش عروسکی، اجرای سرود توسط کودکان، تقدیر از پرسنل زحمت کش این مجموعه و تقدیم عیدی به کودکان همراه بود، روزی بسیار شاد برای کودکان رقم خورد.

گفتنی است همچنین معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک به همراه مدیر اداره سلامت و مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۳، روز گذشته با حضور در منازل خانواده های دارای دو معلول و بیشتر ضمن تبریک سال نو از وضعیت معیشت و مشکلات آنان نیز مطلع شد.