آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در ایام دهه فجر در نشست معاونین عمرانی فرمانداری‌های استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ساراپرس، احمد مرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران در نشست معاونین عمرانی فرمانداری های استان در تشریح این جلسه گفت : در این نشست آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در ایام دهه فجر در شهرستان‌ها، مباحث مرتبط با طرح‌ نهضت ملی مسکن و ستاد بازآفرینی، ساخت و سازهای غیر مجاز، پیشبرد پروژه‌های عمرانی، مصوبات و مباحث شورای ترافیک شهرستان‌های استان و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و استاندار به شهرستان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران گفت: در این جلسه راهکارهای هماهنگی و یکسان‌سازی اقدامات در شهرستان‌های استان مورد بررسی قرار گرفت.
احمد مرادی در این نشست بر لزوم همکاری فرمانداری ها، بالاخص در مباحث پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز باتوجه به قابلیت‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت به وجود آمده در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح کشور تأکید کرد و گفت : همچنین از فرمانداری ها استان انتظار می رود نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر ایام الله دهه فجر برنامه ریزی و اقدامات لازم را بعمل آورند و با ادارات شهرستان مربوطه جلسات هماهنگی برگزار کنند.
اعلام تاریخ  پیشنهادی جهت افتتاح پروژه های دهه فجر از سوی فرمانداری ها، بازدید و راستی آزمایی پروژه های قابل افتتاح و اخذ اطلاعات لازم در شهرستان مربوطه از سوی فرمانداری ها و همچنین ارائه لیست پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی توسط فرمانداری ها و  و جمع بندی توسط اداره کل دفتر فنی جهت برنامه ریزی و هماهنگی های لازم از دیگر مصوبات این نشست بود.