به گزارش ساراپرس؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق که پس از ۲ سال باغداری اموال و تجهیزات باغ را سرقت کرده بودند، خبر داد. سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری قلعه نو  در حال گشت زنی در محدوده عشق آباد بودند که راننده و سرنشین […]

به گزارش ساراپرس؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق که پس از ۲ سال باغداری اموال و تجهیزات باغ را سرقت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری قلعه نو  در حال گشت زنی در محدوده عشق آباد بودند که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی وانت پیکان حامل  مقادیر زیادی اموال و تجهیزات باغبانی مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه خودروی متهمان متوقف و متهمان خود را مالک اموال داخل خودرو اعلام کردند افزود: هر ۲ متهم به همراه اموال مکشوفه برای  بررسی تخصصی به کلانتری قلعه نو انتقال یافتند.

سرهنگ ” جلیلیان” در ادامه ابراز داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد لوازم کشف شده همگی مسروقه می باشد و متهمان آنها را از باغی که ۲  سال قبل کارگر آنجا بوده اند، سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: با اعتراف سارقان مال باخته شناسایی  و با تکمیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.