جوهری گفت: زمان ویزیت اولیه توسط پزشک متخصص تسریع شود.

به گزارش ساراپرس، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی و رئیس کارگروه فرهنگی،  اجتماعی و سلامت استانداری  تهران به صورت سرزده و نیمه شب از بیمارستان‌های رسول اکرم‌ ( ص) و  امام‌خمینی( ره) بازدید کرد.

جوهری در این بازدیدها ضمن‌تشکر از کادر درمان بیمارستان‌های فوق به دلیل حضور و خدمات رسانی به بیماران در ایام تعطیلات اظهار داشت: اینکه کادر درمان در ایام تعطیلات به صورت ویژه در بیمارستان‌ها حاضر می‌باشند جای تشکر ویژه دارد و نشان از ایثار و اخلاص این قشر فرهیخته و بزرگوار دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران افزود: یکی از اشکالاتی که بیماران در گفتگوی با ما مطرح می‌کردند طولانی بودن  زمان ویزیت اولیه توسط پزشک متخصص بود که بایستی این موضوع به فوریت رسیدگی شود و اشکالاتی از این دست مرتفع گردد.

وی عنوان کرد: تخت های پذیرش بیماران به اندازه کافی در این دو بیمارستان وجود داشت و مشکلی از این‌نظر مشاهده نشد که جای تشکر مضاعف دارد.

رئیس کارگروه سلامت استانداری تهران خاطرنشان کرد: بازدید و سرکشی به بیمارستان‌های استان تهران در دستور کار قرار دارد و توقع داریم روسای بیمارستان‌ها تدابیر لازم را برای خدمات بیشتر و بهتر به بیماران در ایام تعطیلات اتخاذ نمایند.

گفتنی است در این بازدید  سه ساعته که از ساعت ۱۲ شب تا ساعت  ۳ نیمه شب روز دوم فروردین ماه به طول انجامید بر خدمات رسانی مناسب و بموقع  به بیماران در ایام‌ تعطیلات نوروز تاکید شد.