سادات گفت: شناسنامه‌دار شدن غرفه‌داران گامی مهم جهت امنیت بیشتر در میدان مرکزی میوه و تره بار است.

به گزارش ساراپرس، شب گذشته سید کمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران همراه با ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از میدان مرکزی میوه و تره بار بازدید کرد و از نزدیک در جریان چگونگی انجام کارها قرار گرفت.

سادات در این بازدید ضمن تشکر از مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با بیان اینکه مجموعه ۲۷۰ هکتاری بازار مرکزی میوه و تره بار و با مجموع افرادی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند به تعداد ۱۵ هزار نفر می‌رسد، اظهار داشت: عزم و اراده شما در پیگیری مصوبات استانداری تهران قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: نظارت بر میدان مرکزی میوه و تره بار به دلیل اینکه مرکزیت توزیع و تنظیم بازار محصولات کشاورزی در سطح کشور و استان تهران را دارد، بسیار مهم است که با همکاری خوب مدیران جدید اتحادیه، گام‌های بلندتری در جهت رفع معضلات میدان مرکزی برخواهیم داشت.

مشاور استاندار تهران از شناسنامه دار شدن غرفه‌داران در میدان مرکزی تشکر کرد و گفت: این اقدام گامی به سوی امنیت بیشتر در میدان مرکزی میوه و تره بار است، همچنین هویت بخشی به میدان مرکزی تره بار نیازمند کارهای فرهنگی است.

در ادامه فصاحت درباره هوشمندسازی میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: در راستای تامین امنیت و نظارت بر میدان مرکزی میوه و تره بار، این میدان به دوربین‌های نظارتی و همچنین پایش مجهز خواهد شد و در آینده نزدیک میدان مرکزی دومین میدان هوشمند سازمان خواهد بود.

گفتنی است در این بازدید چند ساعته از میدان مرکزی میوه و تره بار، فصاحت گزارشی از برنامه ها و عملکرد سازمان مدیریت در خصوص زنجیره تامین محصولات، راه اندازی آزمایشگاه با هدف حفظ سلامت شهرندان و نظارت ترافیکی ارائه کرد و نحوه تامین امنیت، معضلات ترافیکی، نظارت هوشمند و شناسنامه دار شدن غرفه‌داران مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/