سرپرست بخشداری کهریزک در بازدید از روستای مجید آباد و اسماعیل‌آباد معین بخش کهریزک که با حضور رئیس شورای‌اسلامی بخش‌کهریزک، مدیر آبفای بخش و دیگر مسئولین صورت گرفت، به اهمیت خدمات‌رسانی به روستاهای فاقد دهیاری تاکید کرد.

به گزارش  ساراپرس، تیم بخشداری کهریزک پس از بازدید از معابر و اماکن سطح روستای مجیدآباد و استماع معضلات از زبان اعضای شورای اسلامی و مردم در محل مسجد روستا گردهم آمده، با جمعی از اهالی روستا به گفتگو پرداخته و راهکارهای برون‌رفت از عمده مشکلات اهالی را مورد بررسی قرار دادند.

در همین راستا مشکلات موجود در روستاها از جمله عدم تخصیص کد آبادی و نداشتن دهیاری، نبود شبکه فاضلاب مناسب، انشعابات محل زندگی برخی اهالی و… مطرح و مورد بررسی قرارگرفت.

اسماعیل‌آباد معین در همجواری پالایشگاه نفت تهران، دیگر روستای مورد بازدید تیم بخشداری بود که باتوجه به جمعیت بسیار کم این روستا، خرید اراضی توسط پالایشگاه و نداشتن دهیاری و شورای اسلامی، تمام زیرساخت لازم برای زندگی در آن وجود نداشت.

سرپرست بخشداری کهریزک پس از بازدید روستای مذکور و گفتگو با اهالی روستا، مشکلات انشعاب آب را اساسی‌ترین معضل این روستا قلمداد کرده و رسیدگی به این امر مهم را، با توجه به ارائه اسناد مربوط به اراضی توسط اهالی و استعلام از پالایشگاه، در دستورکار واحد عمران بخشداری قرارداد.