شایق گفت:ایثارگران پشتوانه و پیشتاز جوامع تخصصی هستند چون در میدان عمل سخت از آزمون مبارزه سربلند بوده اند.

به گزارش ساراپرس، نشست مشورتی کمیته ایثارگران کارگروه اقشارویژه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین “یاران فلسطین و محور مقاومت ” با حضور رزمندگان و جانبازان مدافع حرم و همسران مکرم شهید مهدی باکری و شهید  ناصر کاظمی درمحل دبیر خانه دائمی حمایت از فلسطین برگزار گردید.

در این نشست عشرت شایق مسئول کارگروه اقشار ویژه بیان داشت:ایثارگران پشتوانه و پیشتاز جوامع تخصصی هستند چون در میدان عمل سخت از آزمون مبارزه سربلند بوده اند.

وی درادامه گفت :با توجه به اینکه  فریاد بلند آزادی خواهان با نگاه احیای فطرت الهی در سراسر جهان طنین انداز شده است و یک صدا از مردم مظلوم و به خاک و خون کشیده غزه حمایت می کنند، نوعی نگاه آخرالزمانی و آرماگدونی به وجود آمده است و حرکت های بی سابقه ای در تاریخ در حال وقوع است  که نظم نوین جهانی جدید را با گفتمان مقاومت را امید می بخشد.

شایق بااشاره به بی خاصیت شدن سازمان ملل گفت:متاسفانه سازمان ملل که هیچ تضمینی برای اجرای تصمیمات خودندارد مردمان جهان را بیشتر به خشم و اعتراض بر علیه رژیم جنایتکارکودک کش اسرائیل وا داشته است و ابزار بسیار مهم این اعتراضات بستر فضای مجازی هست که لازم است به آن توجه کرد.

وی در پایان افزود:هدف ما برای اتصال و انسجام بخشی این جمعیت های کثیر در دنیا  راه اندازی مجلس بین المللی احرار است،تا آزادیخواهان و احرار جهان با فصل مشترک دفاع از مستضعفین جهان و مردم مظلوم اما مقتدر غزه خصوصا در بستر مجازی دور هم شده و اقدامات اساسی و عملی انجام دهند.

در این نشست پیشنهادات و نظرات اعضای کمیته جهت پیشبرد اهداف دریافت گردید.