خبرهای خوش فرماندار انقلابی و جهادی شهرستان ری در راه است.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس، آیین افتتاح پروژه های عمرانی شبکه آبرسانی و پشتیبانی و پروتئینی توسط استاندار تهران با حضور فرماندار ری، شهردار، ائمه جمعه و برخی دیگر از مقامات استانی همزمان با گرامیداشت هفته دولت برگزار شد.

در این مراسم که عصر دیروز چهارشنبه همزمان با گرامیداشت هفته دولت رونمایی شد ، ابتدا مهندس منصوری استاندار تهران به همراه هیئت مقامات و مدیران استانی ابتدا با حضور در گلزار شهدا شهرستان حضور یافته و با اهدای دسته گل و قرائت فاتحه ای نسبت به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ادای احترام نمودند.

هم چنین افتتاح طرح آبرسانی به ساکنین شهر کهریزک که با هدف تامین و ارتقاء و بهبود کمی و کیفی آب شرب کهریزک بود؛ که با اعتباری بالغ بر ۵۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری و عمرانی تاسیس شده بود ، توسط استاندار به اتمام رسید.

بایستی تلاش‌ها و اهتمام مجدانه و پیگیری های ویژه فرماندار انقلابی ری و نیز یزدیخواه نماینده مردمی و ولایتی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را در به سامان رساندن این پروژه‌ها را بسیار تاثیرگذار و سازنده دانست.

افتتاح تامین طرح تامین اضطراری آب شهرک صنعتی شمس آباد نیز یکی دیگر از پروژه های عمرانی و خدماتی بود که در سفر استاندار تهران به شهرهای جنوب استان تهران به شهر نشست و برای شهروندان و ساکنین شهرک قیامدشت همزمان با هفته دولت پیام آور شادی و نوید بخش خدمات و برکات عمرانی و آبادانی دولت مردمی و” صادق الوعد” دولت سیزدهم در استان تهران میباشد .

 

همچنین یکی دیگر از پروژه های بهره برداری شده در روز چهارشنبه در حوزه آبرسانی بود که در همین راستا  افتتاح مخزن هزار مترمکعبی شبکه آبرسانی آب خام و ایستگاه پمپاژ ثقلی فضای سبز شهر قیامدشت با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد ریال اعتبار بود؛ که این مهم تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی از چهره شهر و روستا های محروم و کم برخوردار کشور بود و همچنین اجرای سند راهبردی دولت مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس محترم جمهور مبنی بر عدالت محوری است که همزمان با هم هفته دولت به دست با کفایت و توانمند مهندس محسن منصوری استاندار انقلابی و ولایتی استان تهران افتتاح و به بهره برداری رسید .

 

به گزارش شبکه خبری سارا پرس حاکیست که افتتاح شهرک شهر پروتئین واقع در شهر کهریزک که با هدف تهیه تامین و پشتیبانی و عرصه و توزیع انبوه مواد پروتئینی همچون گوشت قرمز و مرغ را بر عهده دارد ، تامین نیازهای زنجیره غذایی اهالی و شهروندان است که توسط استاندار تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

این گزارش در مرحله پایان بخش خود افزود: در هر مرحله از اجرای این طرح‌ها که منشأ آثار خیرات و برکات عمرانی، خدماتی و آبادانی برای شهروندان را به همراه داشت و با استقبال از زحمات جهادی و عمرانی مسئولین استان آنان را مورد حمایت قرار دادند .

در پایان مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی ،حمید زمانی فرماندار ری وعده خبرهای خوشی را به شهروندان شهرستان ری نوید داد.

ساراپیرانه مدیر مسئول پایگاه خبری ساراپرس