مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:اصحاب رسانه واسط بین مردم و حاکمیت و افسران جنگ نرم هستند.

به گزارش ساراپرس، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:اصحاب رسانه واسط بین مردم و حاکمیت و افسران جنگ نرم هستند.

وی با اشاره به اینکه قطعا شما رسالت هایی دارید، ببان کرد: که یکی از انان شناخت واقعیت ها می باشد؛ که شماها باید شناسایی کنید.

وی نشانه های کشور پیشرفته را نام برد و گفت: امنیت، داشتن زیرساخت ها، مرجعیت پزشکی، داشتن منطق قوی از نشانه های کشور های پیشرفته است که ایران نیز در ان گروه قرار دارد.

حجت الاسلام معبودی اظهارکرد: دشمن تمام تلاش خورا می کند که دستاوردهای انقلاب اسلامی دیده نشود؛ که شما اصحاب رسانه بایستی ان را بازگو کنید.

وی گفت: یکی از شگردهای دشمن این است که بگوید در ایران فساد سیستمی شده است؛ لکن اگر انقلاب نمی کردیم،  امروز از فاسد ترین  کشورهای دنیا می بودیم.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به  هدف دشمن از فتنه ها بیان کرد: دشمن می خواهد جدایی بین مردم و ولایت فقیه بیندازند و برایران حکمرانی کند.