صبح امروزششمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک در جهت بررسی وضعیت تولید و صنایع وابسته به وزارتخانه های صنعت، معدن، تجارت، در هتل المپیک تهران برگزار گردید.

به گزارش ساراپرس به نقل از گویای صنعت،صبح امروزششمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک در جهت بررسی وضعیت تولید و صنایع وابسته به وزارتخانه های صنعت، معدن، تجارت،  در هتل المپیک تهران برگزار گردید.
خبرنگار ، گزارشگر فیلمبرداران جهت پوشش کامل برنامه ها و اخبار جاری در آن فعالانه حضور داشتند.
این همایش با حضور معاونین وزارتخانه های صمت، جهادکشاورزی، رؤسای کمیسیون های صنایع و معادن، کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نیز تعدادی دیگر از نمایندگان کمیسیون های مجلس شورای اسلامی و همچنین سرداران ذوالقدر ، گودرزی، حسینی به ترتیب رؤسای پلیس های تخصصی مرزبانی، رئیس پلیس مهاجرت وگذرنامه حضور داشتند‌.
بر اساس این گزارش این همایش در دو نوبت صبح و عصر به مدت ۳ روز در محل هتل المپیک تهران، پیرامون شرایط چالش های موجود پیرامون تولید و منابع وابسته به آن و نیز راهکارهای بیرون رفت از این بن بست ها و مشکلات قانونی و ساختاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
این گزارش حاکی است مشروح سخنرانی ها، مطالب و نیز مقالات و گزارش های مربوط به این همایش توسط خبرنگاران و گزارشگران شبکه خبری گویای صنعت بطور کامل و جامع از محل برگزاری این همایش به اطلاعتان می رسد.

گفتنی است این نمایشگاه به همت   شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک برگزار گردید.