شهردار قرچک از معاینات دوره‌ای طب کار کارگران و کارکنان توسط پزشک شهرداری خبر داد.

به گزارش  ساراپرس، محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح سلامت جسمی کارگران و کارکنان و بهره‌وری بیشتر در محیط کاری، فرآیند ارزیابی سلامت شامل آزمایش کامل خون، شنوایی‌سنجی و بینایی‌سنجی کارگران و کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه آغازشده است.
وی افزود: تشخیص زودرس بیماری‌های ناشی از کار و بیماری‌های غیر شغلی، درمان به‌موقع و جلوگیری از پیشرفت بیماری، توصیه برای تغییر شغل و یا محدود کردن کار در فرد بیمار، جلوگیری از انتقال و انتشار بیماری‌های مسری، مطالعه اثرات زیان‌آور عوامل موجود در محیط کار، تعیین اثر محیط بر سلامتی و بیماری کارگران و ارزیابی روش‌های پیشگیری و ایمنی ازجمله اهداف معاینات دوره‌ای طب کار است.
شهردار قرچک گفت: نتایج آزمایش‌ها و معاینات طب کار در پرونده پزشکی هر شخص ضبط، ثبت و در واحد سلامت شهرداری نگهداری می‌شود.
خرمی شریف در پایان اظهار کرد: تعداد ۸۰۰ کارگر خدماتی واداری توسط پزشک طب کار شهرداری مورد معاینات پزشکی قرار خواهند گرفت تا با شناسایی بیماری‌ها و آسیب‌های ناشی از شغل، تمهیدات لازم جهت درمان و تقلیل آثار سوء ناشی از عملکرد شغلی آنان مشخص گردد.