تیم ها و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی معابر ، میادین ، تقاطع ها و مقابل مدارس استقرار دارند و اقدامات ترافیکی خود را جهت تردد ایمنی و روان سازی ترافیک انجام می دهند.

به گزارش ساراپرس؛ سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ گفت : با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند ، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود ندارد و بار ترافیکی روان و آرامی در اکثر محورها را در این روز شاهد بودیم .

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود : بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از کبیری تامه تا اشرفی ، غرب به شرق بزرگراه حکیم از شقایق تا شیخ بهایی ، می باشد .
سرهنگ شریفی گفت : ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله از جناح تا شوریده ، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام و غرب به شرق نیایش از سردار جنگل تا پل فرهنگ ، یادگار جنوب به شمال تا ایوانک آزاد راه از پل شرقی تا باکری می باشد .

وی اضافه کرد : بار ترافیکی زین الدین تا صدف ، شرق به غرب بابایی تا پل نیروی زمینی ، جنوب به شمال بزرگراه امام علی ( ع ) از گلشن دوست تا زین الدین ، بزرگراه چمران تا پارک گفتگو ، جنوب به شمال نواب از قبل از نهم دی تا داخل تونل ، زین الدین شرق به غرب از امام علی ( ع ) تا حقانی و خیابان آزادی از بعد از استاد معین تا بهبودی می باشد .

وی بیان داشت : در بزرگراه صدر مشکل و ترافیک خاصی نداریم .

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توصیه های پلیس راهوری نیز به دانش آموزان داشت :والدین به دانش آموزان خود آموزش دهند.

اگر پیاده به مدرسه می¬روید به این موارد و نکات توجه کنید:
هنگام خروج از مدرسه عجله نکنید و برای عبور از عرض خیابان، محل‌های مجاز مانند پل هوایی، گذرگاه‌های خط‌کشی‌شده و محل‌هایی که تابلو و چراغ عابر پیاده دارد را انتخاب کنید؛
هنگام رفت و آمد، به تابلوها و علائم راهنمایی توجه کنید.
قبل از گذر از عرض خیابان، در کنار جدول بایستید و با دقت به هر دو طرف نگاه کنید و حتما از پلیس حاضر در محل و یا پلیس مدرسه و بزرگرترهایی که می شناسید کمک بگیرید .
از دویدن و ورود ناگهانی به معابر و خیابان ها جدا پرهیز نمایید .
هنگام دیدن والدین خود از دویدن به سمت آنها در معابر و خیابان ها جدا خودداری نمایید . بگذارید تا ایشان به سمت شما بیایند .