بایگانی‌های رسانه ها - سارا پرس
تاکتیک های بازاریابی گمراه کننده یا مخاطب منفعل ۰۹ اسف ۱۴۰۲

تاکتیک های بازاریابی گمراه کننده یا مخاطب منفعل

وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید، مردم اغلب در معرض فریب هستند، به ویژه به دلیل تأثیر متقاعدکننده تأیید افراد مشهور و تاکتیک های دستکاری که توسط رسانه ها به کار می رود. جذابیت یک چهره مشهور می تواند به طرز باورنکردنی تأثیرگذار باشد و باعث شود افراد به یک محصول اعتماد کنند و به آن اعتقاد داشته باشند، صرفاً به این دلیل که یک سلبریتی آن را تأیید می کند. این ارتباط بین شهرت و اعتبار ابزار قدرتمندی است که توسط تبلیغ‌کنندگان برای تغییر رفتار مصرف‌کننده استفاده می‌شود.

عوامل موثر بر افزایش توانمندی خبرنگاران آزاد ۲۲ بهم ۱۴۰۲

عوامل موثر بر افزایش توانمندی خبرنگاران آزاد

در دنیای امروز رسانه، از دست دادن کار در یک نهاد رسانه‌ای یا اتاق خبر، در میان پیش‌بینی‌شدنی‌ترین موضوعات است. این رویه تقریباً از یک فرمول پیروی می‌کند: یک سرمایه‌دار یک سازمان خبری را تصاحب می‌کند و می‌کوشد یک مدل تجارتی ناکام را اصلاح کند، اما نمی‌تواند. درنتیجه وضعیت کارمندان تحریریه بدتر می‌شود. خبرنگاران آزاد […]