رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از نمایشگاه توانمندی های سازمان اتکا بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم جهت کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار در راستای مسئولیت اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ساراپرس،  سوده نجفی پس از بازید از بخش‌های مختلف نمایشگاه توانمندی های سازمان اتکا که در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به خانواده‌های نیروهای مسلح و عموم‌ مردم برگزار شده بود گفت: سازمان نیروهای مسلح در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات بزرگی را برای خدمت به کشور انجام داده است.
نجفی با بیان اینکه سازمان اتکا با بهره برداری از تخصص‌های دانش بنیان در زمینه خودکفایی با تولید بذر، محصولات سالم را به دست مردم می‌رساند اذعان کرد: باتوجه به مشکلاتی که مصرف محصولات تراریخته دارد استفاده از بذرهایی که موجب تولید محصولات سالم و سلامت می‌شود می تواند موجب کاهش و حتی از بین رفتن چالش‌های ناشی از مصرف مواد غذایی تراریخته شود.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تولید پوشاک ایرانی اسلامی و لوازم خانگی از جمله مواردی است که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است، افزود: سازمان اتکا با تولید محصولات و لوازم خانگی داخلی شرایط ازدواج آسان را فراهم کرده است و اگر جوانی قصد ازدواج داشته باشد با قیمت ارزان تر می تواند محصولات ملی و داخلی را خریداری کند.
نجفی با تاکید ‌بر اهمیت کارآفرینی خصوصا برای زنان سرپرست خانوار عنوان کرد: ایجاد بسترهای لازم جهت اشتغال‌زایی به نوعی تحقق مسئولیت‌های اجتماعی محسوب می‌شود که یکی از دغدغه‌های مهم ما در شورای شهر است که تعامل بین شهرداری و سازمان اتکا می‌توان باعث سهولت این امر گردد.
رئیس کمیته سلامت با اشاره به وضعیت خشکسالی کشور اظهار کرد: فعالیت های سازمان اتکا در هوشمندسازی آبیاری از جمله اقداماتی است که شهرداری تهران می تواند از این فناوری در بهبود آبیاری فضای سبز و مصرف بهینه آب بهره‌مند شود.