رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 99500عدد انواع ساعت و باطری خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 50 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

به گزارش ساراپرس؛ سرهنگ کارآگاه “هدایت بهرامی” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیاردریال در محدوده جاده قدیم قم شدند.
ایشان عنوان داشت: طی بازرسی های اولیه مشاهده گردید کالاهای قاچاق در کنار کالا هایی که به صورت قانونی وارد میشده اند و با شگرد استفاده از اسناد گمرکی تکراری وارد گردیده ودر سامانه جامع تجارت ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی می باشند.
این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد۹۵۰۰عددساعت مچی و تعداد ۹۰۰۰۰ عدد باطری ساعت بوده که پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی گردید.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده رابیش از ۵۰ میلیارداعلام کرده اند،اضافه کرد:مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است و از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یااحتکار کالا بااین پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.