فخاری گفت: جوانان ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات حماسه آفرینی می کنند.

به گزارش ساراپرس، علیرضا فخاری در پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان بر حضور پرشور جوانان در انتخابات تاکید تکرد.

متن پیام به این شرح است

نامگذاری ۱۵ شعبان ولادت حضرت علی اکبر(ع) به نام «روز جوان» فرصت مغتنمی است تا به عنوان خدمتگزاران مردم، بیش از پیش به دغدغه ها، توانمندی ها، افکار و باورها و ارزش های نسل جوان توجه کنیم چرا که بر این باور هستیم که جوانان سرمایه اصلی رشد، تعالی و توسعه کشور هستند و با اتکا به نیروی جوانان و فکر و ایده‌های خلاق آنها می توان مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت خوبی طی کرد.
حضور گسترده جوانان در صحنه های مختلف و ادوار مختلف انقلاب گویای علاقه آنها به سرزمین ایران اسلامی است و در انتخابات پیش رو نیز جوانان به عنوان نقطه عطفی با حضور پرشور در انتخابات حماسه آفرینی خواهند کرد تا دشمنان این سرزمین بداننند که جوانان این مرز و بوم از هیچ تلاشی جهت آبادانی کشور دریغ نمی کنند.
اینجانب ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی، به ویژه جوانان غیور استان تهران تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان عزیز را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

علیرضا فخاری
استاندار تهران