استاندار تهران خطاب به معاونین و مدیران کل گفت: مسئولان استانداری تهران با تکیه بر فرهنگ سازمانی و اعتماد، کارمندان حرفه ای پرورش دهند.

به گزارش ساراپرس، علیرضا فخاری عصر چهارشنبه در یازدهمین جلسه شورای فرهنگی، با اشاره به اهمیت تعریف و جایگاه فرهنگ، اظهار کرد: موضوع فرهنگ در دو جایگاه خرد و کلان حائز اهمیت است.

فخاری با بیان اینکه کارکنان هر سازمان، بیشترین زمان روزانه خود را در محل کار می‌گذرانند، گفت: به همین جهت برای تبلیغ فرهنگ، ابتدا باید به فرهنگ سازمانی کارکنان پرداخته شود و این اصل مهم با وجود نیروهای انقلابی، همراه با ارزش‌های دینی و خدمت به مردم و با هدف دفاع از بیت المال شکل می‌گیرد.

استاندار تهران خطاب به معاونین و مدیران کل عنوان کرد: فرهنگ سازی سازمانی در استانداری باید ابتدا از شما آغاز شود و ضروری است که برای ایجاد این فرهنگ، رابطه‌ای صمیمانه و به دور از مراتب اداری و سازمانی با کارکنان برقرار کرده و از مشکلات و مصائب آنان مطلع باشید و با فرهنگ سازمانی کارمند حرفه ای پرورش دهید، چرا که این اقدام پیشرفت و رشد ایران قوی را رقم می‌زند.

فخاری با تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی به واسطه اعتماد و ارتقای فرهنگ سازمانی در استان تهران گفت: مردم جهت گیر‌ی ها و شعارها را خوب می‌بینند و درک می‌کنند و اگر اصل اعتماد سازی به خوبی شکل نگیرد عملکرد ما به عنوان مسؤول نادیده گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است اعضای شورای فرهنگی باحکم استاندار شفیقی معاون استاندار ، وحیدکیهان مدیر کل حوزه ، خدمتکار مدیر کل اجتماعی ، هلیلی مدیرکل حراست ، جعفری مدیرکل بانوان ، صائبی مدیر کل روابط عمومی ، سراج فرمانده مرکز بسیج و فرهاد نیا می باشند که بصورت منظم این جلسات هر هفته برگزار می گردد.