قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا نموده است .

به گزارش  سایت  خبری ساراپرس؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتربهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که نمونه بارز آن شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران وظایف حساس و مهمی در احقاق حقوق فردی و اجتماعی، گسترش عدل و عدالت و ایجاد امنیت در کشور دارد که همواره در راستای انجام مأموریت‌های خطیر خود، توفیقات متعدد داشته است .

اینجانب به همین مناسبت برخود لازم می دانم به نمایندگی از مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان ری هفته قوه قضائیه را به کارکنان خدوم و متعهد و دست اندرکاران امر قضاوت در شهرستان ری تبریک گفته و از پیشگاه باری تعالی برای آنان صحت وسلامتی مسألت می کنم .

فرمانده انتظامی شهرستان ری
سرهنگ دوستعلی جلیلیان