صعود سراسری کوهنوردان منتخب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ارتفاعات ۴۷۳۵خلنو از ارتفاعات شمال تهران ازتاریخ ۱۲تیرماه ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ تیرماه به میزبانی مرکز ورزش و آمادگی جسمانی سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران در مجموعه غدیر سپاه آغاز گردید.

به گزارش ساراپرس؛ صعود سراسری کوهنوردان منتخب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ارتفاعات ۴۷۳۵خلنو از ارتفاعات شمال تهران ازتاریخ ۱۲تیرماه ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ تیرماه به میزبانی مرکز ورزش و آمادگی جسمانی سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران در مجموعه غدیر سپاه آغاز گردید.
این میزبانی در روز اول با ثبت نام کوهنوردان اعزامی از استانهای کشور و ارائه بسته های تغذیه به کوهنوردان آغاز و سپس مراسم افتتاحیه در مجموعه کوثر که با سخنرانی سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران ، سردار میریان نایب رئیس هیئت کوهنوردی سپاه و جناب آقای زارعی ریاست فدراسیون کوهنوردی و حضور ارزشمند پیشکسوتان کوهنوردانجام شد .
گفتنی است در روز دوم با اعزام کوهنوردان ساعت ۴صبح به منطقه روستای لالان و آغاز کوهپیمایی صورت گرفت .کوهنوردان با گذراندن ۲شب اقامت در کوه مورد نظر به آموزشهای تاکتیکی و تکنیکی ، تخصصی خود ادامه خواهند داد و پس از پایان ماموریت و انجام برنامه صعود به تکریم و خوش آمد گویی به استانها و مراکز خود باز خواهند گشت .