سردار رحیمی افزود: احترام و تکریم بازنشستگان و خانواده های این عزیزان امری لازم است که باید همه خود را ملزم به رعایت این مهم بدانیم.

به گزارش ساراپرس؛ سردار ” حسین رحیمی” در دیدار با جمعی از مسوولان کانون بازنشستگان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی، بیان داشت: بازنشستگان سرشار از تجربه های گرانقیمت و ذی قیمتی هستند که نباید در گذر زندگی به فراموشی سپرده شوند؛ بلکه باید از این تجربیات به نحو مطلوب بهره جست.

وی افزود: احترام و تکریم بازنشستگان و خانواده های این عزیزان امری لازم است که باید همه خود را ملزم به رعایت این مهم بدانیم و در صورت مراجعه این عزیزان به مراکز انتظامی باید با رویی گشاده و آغوشی باز از آنان استقبال و پذیرایی نماییم چون مراکز انتظامی خانه این عزیزان است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هر خدمتی که ممکن و میسر باشد باید به بازنشستگان ارائه شود، عنوان داشت: همه امکانات رفاهی و معیشتی که برای شاغلین وجود دارد، باید به بازنشستگان و وابستگان آنها نیز تعلق گیرد و هرگز نباید خدمات و تلاش های این عزیزان را فراموش کنیم؛ بلکه باید همواره قدردان یک عمر تلاش و خدمات این عزیزان باشیم.

در ادامه این جلسه، حاضران، از تلاش ها، خدمات و توجه ویژه سردار رحیمی به کانون بازنشستگان در اعطای وام های قرض الحسنه و پیگیری مشکلات آنان قدردانی و از خداوند متعال برای ایشان سلامت و توفیق روزافزون مسئلت کردند.