ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه با ولایت پذیری از ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدضله العالی) و بهره‌گیری از تجارب ۸ سال جنگ تحمیلی و با اتکا به متخصصان ، دانشمندان جوان و مجرب داخلی توانسته است دستاوردهای عظیم و ارزشمندی در عرصه توانمندی‌های نوین نظامی و دفاعی به دست آورد و تامین کننده امنیت مرزهای خاکی، آبی و هوایی کشور باشد.

به گزارش ساراپرس؛ جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است
بسم الله الرحمن الرحیم
“۲۹ فروردین ماه” سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با درایت و عنایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است. هر ساله یاداور رشادت‌های دلیر مردانی است که شجاعانه به دفاع از میهن پرداختند.بدون شک ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه با ولایت پذیری از ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدضله العالی) و بهره‌گیری از تجارب ۸ سال جنگ تحمیلی و با اتکا به متخصصان ، دانشمندان جوان و مجرب داخلی توانسته است دستاوردهای عظیم و ارزشمندی در عرصه توانمندی‌های نوین نظامی و دفاعی به دست آورد و تامین کننده امنیت مرزهای خاکی، آبی و هوایی کشور باشد و نقش ارزشمندی در صحنه دفاعی منطقه و فرا منطقه برعهده گیرد.
اینجانب ضمن پاسداشت رشادت‌های بزرگ مردان ارتش؛ این روز را به دلاورمردان ارتشی بالاخص نیرو‌های ارتشی مستقر در “شهرستان ری” تبریک عرض نموده و اقتدار روزافزون برای جان برکفان این نیروی مردمی را در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و تدابیر فرمانده معظم کل قوا از خداوند منان خواستارم.
سرهنگ دوم پاسدار حسن حیدری
جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)