بایگانی‌های ijnet - سارا پرس
راه اندازی یک رسانه کم هزینه ۱۳ خرد ۱۴۰۳

راه اندازی یک رسانه کم هزینه

شمار مخاطبان پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعیِ متکی بر ویدیو مثل تیک‌تاک، یوتیوب و اینستاگرام در حال افزایش است. این تغییر به سوی رسانه‌های اجتماعی، فضایی برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد کرده است تا اطلاعات را هم‌رسانی کنند و درباره جوامع، روایت‌هایی بازگو کنند. این شرایط همچنین فضایی برای شکوفایی پلتفرم‌های رسانه‌ای که از سوی خبرنگاران مدیریت می‌شوند […]