روز ۱۷ مرداد ماه هرساله که با یادو خاطره یکی از شهدای اهل قلم یعنی شهید محمود صارمی گره خورده است؛ یادآور ایثار ، جانفشانی و رشادت های پیدا و پنهان و مجاهدت خبرنگاران متعهد است.

به گزارش سایت خبری ساراپرس؛ روز ۱۷ مرداد ماه هرساله که با یادو خاطره یکی از شهدای اهل قلم یعنی شهید محمود صارمی گره خورده است؛ یادآور ایثار ، جانفشانی و رشادت های پیدا و پنهان و مجاهدت خبرنگاران متعهد است را صادقانه و خالصانه به همه همکاران اصحاب رسانه تبریک گفته و آرزوی توفیقات روز افزون را از پیشگاه خدای متعال دارم‌.

همچنین امروز در شبیخون فرهنگی که دشمنان علیه باورها، اعتقادات و ارزش های والای ما ایجاد کرده اند، عزیزان خبرنگار با بصیرت ، اندیشه و قلم هایشان حماسه آفرینی می کنند. به اعتقاد راقم این سطور در عصر و زمانه ای که رشد و توسعه روزافزون فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی و ظهور رسانه های نوین فرامکانی و فرت زمانی مرزهای جغرافیایی کشور ما را درنوردیده است و به اعتقاد صاحب نظران و نظریه پردازان ارتباطی همان را به آکواریوم شیشه ای و دهکده جهانی تبدیل کرده است .

نقش رسانه ها و خبرنگاران متعهد، صادق و امانت دار داخلی در اطلاع رسانی بهنگام و اثربخش و مقابله با جوسازی ها وشایعه پراکنی ها، هیاهوآفرینی ها و فشارهای مخرب دشمنان از یک طرف و امیدافرینی حفظ وفاق ملی ، انسجان و آرامش عمومی از جهتی دیگر، خصوصا در شرایط حاد امروز جهان و ایران که تحت تاثیر شیوع ویروس منحوس کرونا قرار گرفته بیش از هر زمانی احساس می شود.

لذا خبرنگاران اصحاب رسانه به عنوان وجدان بیدار جامعه با ذوق و استعداد خدادادی و احساس مسئولیت اجتماعی در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی همچون دیده بان صادق به وظیفه و رسالت خود عمل کرده و از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند.

مدیر مسئول سایت ساراپرس در پایان باردیگر فرارسیدن ۱۷ مرداد روز پاسداشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم و نیز روزخبرنگاررا به رویدادی ملی جاودانه و بیادماندنی که در تاریخ مطبوعات معاصر ماست را به همکاران عزیز، ساعی و بی مدعای خود بعنوان عضوی کوچک از اهالی رسانه و مطبوعات صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنن و از صمیم قلب برایشان رستگاری ، سربلندی وفتح قله های زندگی حرفه ای را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

با کمال احترام

ساراپیرانه مدیرمسئول سایت خبری ساراپرس