رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 57 تن آرد خارج از شبکه توزیع خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 115 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

به گزارش ساراپرس، سرهنگ کارآگاه “هدایت بهرامی” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل آرد خارج از شبکه در محدوده بزرگراه تندگویان شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه مبنی بر قاچاق و توزیع آرد یارانه ای در ملک چهادیواری توسط افرادی در آدرس بزرگراه تندگویان، مسیر جنوب به شمال ، پشت جایگاه بنزین ۲۲۹ ، توسط یک دستگاه کمپرسی تحت پوشش بارقانونی که ضرورتاً مامورین این پلیس خودروی مذکور را متوقف کردند.

جناب سرهنگ بهرامی افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها نموده و تحت پوشش یک فقره  بارنامه اقدام به حمل مقادیری آرد یارانه ای نموده است در حالیست که  پس از بازدید مشخص گردید بارنامه ، اسناد و مدارک گمرکی ساختگی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۱۴۳۸ کیسه ۴۰کیلویی جمعاً به وزن ۵۷۵۲۰ کیلوگرم بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم می باشند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازند. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.