سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در پیامی فرا رسیدن روز آتش نشان را به تمامی آتش نشانان غیور ایران اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس ، سرهنگ جلیلیان  به مناسبت روز آتش نشان پیام تبریک فرستاد؛

درمتن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در جامعه است

بزرگ مردان غیوری که با حماسه آفرینی هایشان ، نامگذاری یک روز برای قدردانی از آنها تنها ایثار و از خودگذشتگیشان را به جامعه یادآوری می کند و در همه حال باید قدردان از خودگذشتگی هایشان باشیم.

این روز ، یادآور حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس است. غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرز و بوم ثبت کردند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور بویژه آتش نشانان شهرستان ری ، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور از خداوند متعال خواستارم.