پویش بزرگ میراث مادرانه، در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور برگزار می گردد.

به گزارش ساراپرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره جزئیات این پویش که توسط سازمان برگزار می شود اظهار کرد: پویش بزرگ میراث مادرانه در راستای اجرای قانون عفاف و حجاب و حمایت همه جانبه از انتظامی کشور در طرح اجرای قانون عفاف و حجاب و مقابله با بی حجابی است.
وی افزود: اصالت زن مسلمان، عفت اوست که حجاب مهمترین رکن آن است و حجاب دژ محکمی است که زنان با پناه بردن به این پناهگاه مستحکم می توانند از حقوق و ارزش‌های خود دفاع کنند. بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، “حجاب اسلامی وسیله مصونیت زن است”. در دوران استبداد رضاخانی که کشف حجاب را بهانه ای برای پیشرفت زنان ایرانی می دانست زنان و دختران باوقار و عفیف ایرانی با وجود خشونت های عوامل رضاخان، جانانه در مقابل طرح بی شرمانه کشف حجاب ایستادند و از حجاب ، این میراث ماندگار فاطمه زهرا(س) دفاع کردند. سردار بهرامی گفت: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف یکی از ضروریات باورهای دینی است که از آغاز برگزاری طرح مقابله با بی حجابی توسط پلیس که خواست آحاد مردم از مسئولین و دست اندرکاران جهت ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه است؛ شاهد تشکر و قدردانی فراوان مردم از پلیس هستیم و هدف از برگزاری این پویش تکریم از جایگاه زنان و حمایت از مجموعه انتظامی در مقابله با هنجارشکنان این قانون الهی و شرعی است.
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: این پویش در رشته‌های نقاشی، عکس، دلنوشته، شعر، کلیپ کوتاه برگزار می‌شود.
سردار بهرامی افزود: محورهای پویش حجاب در کلام امام(ره) و مقام معظم رهبری، همچنین در کلام و وصیت نامه شهدا، مقابله با بی حجابی، هر موضوع مرتبط با عفاف و حجاب است که در این راستا به تعدادی از بهترین آثار جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد و کلیه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۳۵۲۵۳۷۶۹ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.
وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این پویش می بایست آثار خود را تا ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ ارسال نمایند.