سردلر رحیمی گفت: دستگیری مجرمان و مفسدان اقتصادی ، امید آفرینی را در جامعه به همراه دارد.

به گزارش ساراپرس، سردار “حسین رحیمی” با اشاره به اینکه انجام مأموریت های پلیس در حوزه مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی نیاز مبرم امروز کشور ما می باشد، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حوزه مقابله و مبارزه با جرایم و ناهنجاری های مختلف اجتماعی، ترافیکی ،اخلاقی، اقتصادی و … در صف اول تا پای جان ایستاده است تا مانع از رشد روز افزون و جولان دادن مفسدان و مجرمان باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با تاکید بر اینکه نباید اجازه بدهیم یاس نا امیدی در کشور منتشر شود چرا که یاس و ناامیدی مهمترین عنصر رکود و پس روی و عدم پیشرفت یک جامعه محسوب می باشد، عنوان داشت: به طور حتم اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در کشور در زمینه‌های کشف و دستگیری مجرمان و مفسدان اقتصادی می‌تواند موجبات امید آفرینی را در بین مردم ایجاد نمایید.

وی افزود: مقابله و مبارزه همه جانبه و مقتدرانه با مفاسد و جرایم اقتصادی لازمه هر جامعه است و در حال حاضر با توجه به مشکلات موجود در حوزه اقتصادی از اهمیت مضاعفی در کشور برخوردار است.

سردار رحیمی با تأکید بر اینکه در راستای خدمت به مردم و رفع دغدغه‌ها و مشکلات آن تلاش خود را به کار بسته ایم، بیان داشت: مقابله و مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌تواند زمینه رشد تولید مقابله با تورم ،احتکار، پولشویی و … را به همراه داشته باشد و محاکمه مجرم و مفسدان اقتصادی روح امیدواری را در جامعه تقویت نماید .

  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه در همه زمینه‌های مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی با قدرت و قوت به میدان آمده ایم، عنوان داشت: پلیس متعهدانه و مسئولانه با مفاسد اقتصادی برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مفسدان و مجرمان در حوزه‌های اقتصادی ، معیشت و اقتصاد جامعه را دچار مشکل نمایند.