همزمان با طرح پنجشنبه های نگهداشت شهر در یازدهمین روز خرداد، محلات منتخب در نواحی چهارگانه منطقه ۱۳ پاکسازی و شستشو شد.

به گزارش ساراپرس، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه گفت: : این طرح با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهرداران نواحی چهارگانه، رییس اداره خدمات شهری و ناظر سازمان پسماند همراه با خدمات مختلف شهری در محلات منتخب اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین اهداف اجرای این طرح آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات است؛ افزود: این طرح با هدف ارتقای کیفیت محیط شهری به طور مستمر ادامه دارد و بسیاری از مشکلات شهری شهروندان، مورد توجه قرار می‌گیرد.
محمد هادی علی احمدی گفت: از آنجا که، محله محوری رکن اصلی اجرای طرح نگهداشت شهر است این طرح همزمان با یازدهمین روز از خرداد ماه در خیابان صفا حدفاصل پل امام علی تا خیابان منتظری ضلع شمال، سیمتری نیروی هوایی خیابان حاج فرجی و دوم غربی، خیابان هشتم نیروی هوایی از احمدزاده به سمت امامت وشمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی از ضلع پل شهدا منطقه ١٣ تا کارخانه افست به اجرا درآمد.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: اجرای طرح تحول نگهداشت شهر را می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ دسته نخست مربوط به فعالیت های جاری مانند رفت و روب، لایروبی انهار، پاکسازی پرچسب های تبلیغاتی غیر مجاز، رسیدگی به فضای سبز و. دسته دوم اقدامات پایشی است که فعالیت های عمرانی را در بر دارد.
وی افزود: در این طرح ۱۰۷ کارگرخدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی، مسیل ها و ۴ گروه ۱۳۷ با همه تجهیزات و به کارگیری ماشین آلات برای خدمت رسانی به شهروندان حضور فعال داشتند.
کلیه اقدامات از جمله نظافت و شستشو، حذف زواید فیزیکی، پاکسازی جداره‌ها و نمادهای شهری، لایروبی نهرها، مبارزه با جانوران مضر شهری، بازپیرائی و آراستگی فضای سبز، هرس درختان و حذف تبلیغات غیر مجاز در قالب این طرح اجرایی شد.