بدلیل شروع تردد به مراکز آموزشی ، دانشگاه ها و مدارس شاهد افزایش ترافیک در سطح معابر شهر تهران هستیم.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس،  سرهنگ محمد رازقی گفت : با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت در صبح دوشنبه هجدهم مهر ماه ۱۴۰۱ و فعالیت مدارس ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی ، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر شهر تهران بودیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم .
سرهنگ رازقی گفت : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد ، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
سرهنگ رازقی ادامه داد : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می باشند .
وی بیان داشت : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی و چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.
سرهنگ رازقی افزود : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح و در تمامی تقاطع ها ، معابر و میادین شهر تهران و مقابل و اطراف مراکز آموزشی و مدارس بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراهها در حال اجراست .
وی از والدین خواست به جهت سوار و یا پیاده کردن دانش آموزان خودروی خود را مقابل مدارس پارک نکرده و یک لحظه نیز مقابل درب مدرسه متوقف نشوند چرا که هیمن اقدام آنان باعث ایجاد ترافیک در محدوده می گردد .
سرهنگ رازقی بیان داشت : از جمله مواردی که می توان به بهبود مدیریت ترافیک کمک می کند و یکی از ابزارهای مهم در کاهش ترافیک است می توان به مدیریت زمان ، مکان و استفاده از مسیریاب های داخلی که بومی سازی شده اند و مسیرهای جایگزین توسط شهروندان اشاره کرد