مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به ظرفیت‌های موجود این موسسه و دانش بومی در زمینه تولید محصولات و تجهیزات پتروشیمی از همکاری با هلدینگ خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ساراپرس، دکتر حمیدرضا نجف‌پور کردی در بازدید از نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی با دکتر عبدالعلی علی‌عسگر ی مدبرعامل هلدبنگ خلیج فارس دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تبیین و تشریح امکانات موجود موسسه در خصوص تامین تجهیزات حوزه پتروشیمی از سوی شرکت ماشین‌سازی اراک و فعالیت‌های حوزه نفت و پتروشیمی از طریق هلدینگ پتروفرهنگ، نسبت به تفاهم در خصوص همکاری مشترک با استفاده از ظرفیت بومی برای پروژه های در دست اقدام پتروشیمی خلیج فارس اعلام آمادگی کرد.

دکتر علی‌عسگری در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص داخلی سازی فعالیت‌ها با بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌بومی در خصوص ساخت تجهیزات مربوط به طرح های توسعه ‌ای هلدینگ خلیج فارس به وسیله ماشین سازی اراک قول مساعد داد.

در دیدار همچنین نسبت به همکاری مشترک در پروژه های در دست اقدام موسسه همچنین عرضه اکسیژن به طور مستمر به شرکت پتروشیمی مروارید از سوی هلدینگ خلیج فارس اشاره و قول همکاری داده شد.

بازدید از شرکت ملی گاز و تفاهم اولیه در خصوص عرضه مستمر خوراک گاز و هماهنگی‌های لازم در خصوص تامین خوراک پلنت های شرکت‌های پتروشیمی موسسه از دیگر برنامه‌های مدیرعامل موسسه در این بازدید بود.

دکتر نجف‌پور کردی هم در بازدید از غرفه شرکت تدبیر و فن آسیا (EPC کار پروژه های نفتی) در جهت تامین تجهیزات مورد نیاز پلنت‌های نفت و گاز پتروشیمی با ماشین سازی اراک تفاهم کردند.

بازدید از غرفه ماشین سازی اراک و انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت های ماشین سازی اراک جهت تامین تجهیزات طرح توسعه‌ای مورد نیاز پروژه های پتروشیمی مروارید هم از جمله دیگر اقدامات امروز بود.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور در غرفه پتروشیمی مروارید در خصوص همکاری با چندین شرکت دانش بنیان هم تفاهم‌نامه امضا کرد.