شهردار منطقه۱۳ با اشاره به تمهیدات این منطقه در شش ماهه دوم سال برای ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی و کارتن خواب از سرکشی مستمر و گشت‌های ۲۴ ساعته در محلات سیزده‌گانه به منظور خبر داد.

به گزارش ساراپرس، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای ساماندهی معتادان متجاهر و کارتن خواب ها از سوی اداره امور آسیب های اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ انجام شده است و گشت های منطقه با همکاری شهرداران شب نواحی چهارگانه و اداره امور آسیب های اجتماعی متشکل از کارشناس و مدد کار به صورت ۲۴ ساعته به ویژه در شب های سرد سال در معابر محلات بازدید و در صورت مشاهده افراد کارتن خواب سریعا به وضعیت آنها رسیدگی می شود.
او افزود: علاوه بر سرکشی‌های مداوم در محلات، طرح حامی شهر نیز در راستای ابلاغیه سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی از ساعت ۲۱ شب تا پنج صبح با استفاده از یک دستگاه خودروی ون و حضور مدد کاران اجتماعی کار خدمات رسانی در این راستا را انجام می دهند .
محمد علی احمدی یادآور شد : منطقه ۱۳ از جمله مناطقی است که پدیده کارتن خوابی کمتر به چشم می خورد و میانگین روزانه جمع آوری افراد پایین است.
او به مشارکت منطقه۱۳ در جمع آوری معتادان متهاجر نیز در شش ماهه دوم سال اشاره کرد و گفت : این طرح توسط کلانتری و با همکاری اداره امور آسیب های اجتماعی در محدوده اجرایی و ضمن جمع آوری معتادان و غربالگری آنها، جهت رسیدگی به وضعیت آنها به مراکز بازپروری معرفی می شود.