شهردار منطقه 12 از افتخار میزبانی این منطقه برای برگزاری تجمع باشکوه هزاران نفری مردم فهیم تهران در سیزدهمین سالروز یوم‌الله 9 دی، روز وحدت مردم فهیم ایران حول محور ولایت خبر داد.

به گزارش ساراپرس، امیر یزدی، شهردار منطقه، یوم‌الله ۹ دی را تجلی وحدت مردم فهیم ایران، حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عمل به‌هنگام مردم ایران اسلامی دانست و گفت: شهرداری منطقه ۱۲ در سیزدهمین سالروز این رویداد عظیم، افتخار میزبانی تجمع باشکوه هزاران نفری مردم بصیر تهران را در میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام) داشت.

یزدی با اشاره به عمده فعالیت‌های این منطقه برای هرچه‌ باشکوه‌تر برگزارشدن این مراسم افزود: انجام تبلیغات شهری و فضاسازی قبل از برگزاری مراسم شامل نصب بنرهای پرتابلی در سطح منطقه به همراه پوسترها و نمادهای فرهنگی حاوی پیام‌هایی با مضامین مربوط به یوم‌الله ۹ دی، اجرای تبلیغات محیطی در محل برگزاری مراسم با نصب بنر و اسپیس و فضاسازی با نصب داربست‌های جداکننده و… در محل، برپایی ۵ موکب فرهنگی و صلواتی که ۳ موکب در میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام) و دو موکب در خیابان ۱۷ شهریور برپا بودند، به همراه توزیع محصولات فرهنگی نظیر پرچم ایران، پرچم حاج قاسم، سربند یازهرا (سلام‌الله علیها) و ما ملت امام حسینیم و پذیرایی با چای و آب معدنی از جمله این اقدامات بوده است.
وی همچنین از اقدامات خدمات شهری برای نگهداشت، نظافت، شست‌وشو و رفت و روب میدان امام حسین (علیه‌السلام) و خیابان‌های اطراف، قبل، حین و پس از برگزاری آن سخن گفت و ادامه داد: به جز این موارد، ۵ خودروی نیسان باربنددار دارای طرح ترافیک برای حمل‌ونقل و جابه‌جایی وسایل و سیستم صوت سیار تا پایان مراسم در اختیار شورای محترم هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران قرار گرفت.
سیزدهمین سالروز یوم‌الله ۹ دی، امسال، عصر روز پنجشنبه، ۸ دی‌ماه با برگزاری گردهمایی با نام «روز بصیرت و میثاق امت باولایت» و حضور هزاران نفری مردم بابصیرت تهران در میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کرد و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به قرائت قطعنامه‌ای در مورد ۹ دی و محکوم‌کردن استکبار جهانی پرداخت. این مراسم با مداحی مداحان صاحب‌نامی نظیر محمدحسین حدادیان، امیر عباسی و مهدی سلحشور همراه بود.
گفتنی است منطقه ۱۲ به عنوان قلب طهران در هفته‌ گذشته، افتخار میزبانی رویدادهای عظیم ملی، مذهبی و فرهنگی دیگری نظیر تشییع پیکر مطهر ۲۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس، تجمع ۶ هزارنفری تشییع نمادین حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) در میدان شوش، تجمع فاطمی هیئات مذهبی در میدان بهارستان و تجمع فاطمی با مداحی عبدالرضا هلالی و جواد ‌مقدم در میدان امام خمینی (قدس سره) را نیز به عهده داشته و در خدمت شهروندان متدین و انقلابی شهر تهران بوده است.