معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مصوبات ستاد تسهیل برای صدور مجوزها در جهت حمایت از بخش تولید به مسئولان جرأت تصمیم گیری می دهد.

به گزارش ساراپرس، حمید زمانی روز چهارشنبه در نخستین ستاد تسهیل شهرستان ری در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد: به لحاظ ضمانت اجرایی، مصوبات ستاد تسهیل به عنوان یکی از مهمترین جلسات شهرستانی کاملا قانونی و لازم اجرا است و غیبت عناصر اصلی جلسه‌ از یک طرف و عدم اجرای مصوبات به صراحت قید شده است که مرجع قضایی به عنوان ترک فعل می تواند مورد پیگیری قرار دهد با همین رویکرد نیز سال گذشته ۱۷ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد‌.

وی افزود: با جلسات سال گذشته و امسال توانسته ایم میزان رضایتمندی فعالان عرصه تولید را به دست آوریم.

زمانی با اشاره به طرح مسائل ده واحد تولیدی در جلسه امروز ادامه داد: بیشترین ادارات مرتبط با مشکلات این واحدها منابع طبیعی، محیط زیست، صمت و جهاد کشاورزی است که حضور فعالی نیز دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ری اذعان داشت: طی سال های گذشته حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی فعالیت آنها از موارد موکد رهبر معظم انقلاب است و ما نیز با همین رویکرد جلسات ستاد تسهیل را برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه باید فاصله زمانی جلسات ستاد تسهیل کاهش یابد بیان کرد: علت نارضایتی که وجود دارد این است که روند اداری باید طی شود، اقداماتی که گاه زمان بر قلمداد می‌شود اما مصوبات ستاد تسهیل می تواند در این روند تسریع ایجاد کند تا مجوزهای لازم‌ صادر شود.

زمانی اضافه کرد: با توجه به نتایج مثبتی که مصوبات این ستاد داشته، برگزاری جلسات ستاد تسهیل را با جدیت دنبال می کنیم و وجود ظرفیت های اقتصادی بی نظیر و موثر در سطح شهرستان، اهمیت این جلسات را صد چندان می کند.