حجت الاسلام ادیانی گفت: حضور چند صد هزار نفری مردم در مراسم تشییع پیکر حضرت آیت الله سلیمانی( ره )ثابت کرد که مردم عاشق روحانیت انقلابی هستند.

به گزارش  ساراپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در نشست بصیرتی رؤسا و مدیران عقیدتی سیاسی سراسر کشور، بیان داشت: حضور چند صد هزار نفری مردم در مراسم تشییع پیکر حضرت آیت الله سلیمانی( ره )ثابت کرد که مردم عاشق روحانیت انقلابی هستند. این درحالی است که دشمنان اسلام و انقلاب به طور دائم تبلیغ می‌کنند که مردم از انقلاب و روحانیت روی گردان شده اند اما مردم عزیز و انقلابی ما در صحنه ها و حوادث مختلف با بصیرت و هوشیاری مثال زدنی از تمامیت ارضی کشور و از ارزش های انقلاب و آرمان های امام و شهدا دفاع کردند.
نماینده  ولی فقیه در انتظامی افزود:قرآن بزرگترین کتاب و منبع معرفت و بصیرت است و شرط بهره مندی از مفاهیم غنی و حیاتبخش قرآن انس دائمی و مستمر با قرآن و دست کم تلاوت یک یا چند صفحه از قرآن با توجه و معناست. همت کنیم و مقید باشیم که هر روز قرآن تلاوت کنیم و دیگران را هم به این عمل صالح تشویق و ترغیب کنیم.

حجت الاسلام ادیانی افزود: تک تک آیات قرآن درس زندگی است باید این درس ها را فراگرفت و به آن عمل کرد و در زندگی فردی و اجتماعی پیاده کرد. ادای امانت یکی از درس‌های مهم قرآن است. نظام اسلامی، بزرگترین امانت امام و شهدا در دست ماست. این مسؤلیت ها امانت است دست ما مسؤولین. حق ادای این مسؤلیت ها این است که آن را در جهت خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب به کار بگیریم. امام و مقام معظم رهبری خود را خدمتگزار مردم می دانند و می گویند به ما خادم بگویید بهتر از این است که به ما رهبر بگویید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در ادامه افزود:انتخابات آخر سال جاری بسیار مهم و سرنوشت ساز است و دشمنان ایران تمام تلاش خود را خواهند کرد که مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی بدبین و ناامید سازند اما با لطف و فضل الهی و هوشیاری مردم و حضور حداکثری آنها این دفعه هم تیر آنها به سنگ خواهد خورد و ملت بصیر ایران آنها را ناامید و ناکام خواهند گذاشت.

حجت الاسلام ادیانی در پایان گفت: دلسوزان کشور به ویژه نخبگان و خواص هم امید آفرینی کنند و هم دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین و تشریح کننند. راهبرد ما در مجموعه انتظامی، تبیین شاخصه های کاندیداهای اصلح و مشارکت همگانی آحاد کارکنان و خانواده های آنان در پای صندوق های رأی است.