سردار بهرامی گفت: قاطبه مردم از نظام اسلامی، اجرای قانون حجاب را خواستار هستند و به هیچ عنوان رواج بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه را نمی‌پذیرند و یکی از خواسته‌های اساسی و اصلی مردم در راهپیمایی روز قدس که همگان به عینه مشاهده نمودند؛ اجرای کامل و قاطع قانون حجاب و برخورد با معدود افرادی است که قانون را زیرپا می‌گذارند و تحت تاثیر جوّ رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته‌اند و بی‌عفتی را در جامعه ترویج می‌کنند.

به گزارش گویای صنعت، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی فراجا، بیان داشت: دستگاه‌های مسئول، انتظامی کشور را عملاً در اجرای قانون عفاف و حجاب یاری نمایند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: مسأله حجاب یک واجب الهی و جزء لاینفک قانون اساسی کشور است و همه ما که در زیر سایه نظام اسلامی و در کشور عزیز ایران زندگی می‌کنیم، می بایست پایبند به قانون باشیم. چون بی‌قانونی، عدم اعتماد و اطمینان مردم به جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

سردار بهرامی اظهار کرد: قاطبه مردم از نظام اسلامی، اجرای قانون حجاب را خواستار هستند و به هیچ عنوان رواج بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه را نمی‌پذیرند و یکی از خواسته‌های اساسی و اصلی مردم در راهپیمایی روز قدس که همگان به عینه مشاهده نمودند؛ اجرای کامل و قاطع قانون حجاب و برخورد با معدود افرادی است که قانون را زیرپا می‌گذارند و تحت تاثیر جوّ رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته‌اند و بی‌عفتی را در جامعه ترویج می‌کنند.

سردار بهرامی افزود: در چند ماه گذشته دشمنان که همه توطئه‌ها و نقشه‌های آنان برای ناامن کردن کشور، بی‌اثر و خنثی شد، اکنون بحث بی‌حجابی در بین زنان را تبلیغ و ترویج می‌کنند که بدون شک این توطئه و نقشه آنان هم نتیجه ای جز سرافکندگی و یأس و ناامیدی برای آنان در پی نخواهد داشت.

سردار بهرامی در ادامه تصریح کرد: در طول تاریخ، زنان ایرانی، زنانی عفیف و پاکدامن بوده‌اند و با پوشش کامل در انظار عمومی ظاهر می‌شدند و عفت و پاکدامنی زنان ایرانی زبانزد در بین همه ملت‌ها است که تمام اسناد و شواهد که از قرون گذشته موجود است این مسئله را به خوبی اثبات می‌کند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی در پایان گفت: انتظار از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول این است که به طور عملی و با موضع‌گیری قاطع، مجموعه مکتبی و انقلابی انتظامی را در اجرای این حکم و واجب الهی یاری کنند تا زنان مومن و پاکدامن ایرانی در سایه عمل به احکام و معارف اسلام ناب و قرآن بتوانند زندگی سعادتمندانه‌ای داشته باشند.