معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ساراپرس، حمید زمانی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تاسیس نظام جمهوری اسلامی طی پیامی اعلام کرد:
جمهوری اسلامی درخت تنومندی است که ۴۴ سال پیش به دست مردمی که از تبعیض، بی عدالتی و سرسپردگی طاغوت به ستوه آمده بودند، کاشته شد و امروز می توان میوه های آن را در دستاوردهای بی نظیر کشور مشاهده کرد.
یقینا تاسیس و برپایی نظامی متکی بر اراده ملت و برخواسته از ارزش های دینی به مذاق بدخواهان ایران خوش نیامد که طی این ۴۴ سال تمام توان خود را برای مقابله با آن به کار گرفتند اما امروز باید بدانند که کشورهای معاند در این زمینه راه به جایی نمی برند.
این توان و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی به اتکای مردمی است که با رای ۹۸ درصدی خود به چنین نظامی ایستاد و امروز به مرحله بالندگی و شکوفایی خود رسیده است، چنین مردمی شایسته تعظیم و تکریم هستند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ راهی برای قدردانی از آنان بهتر از خدمت جهادی و رفع مشکلات موجود نیست.
باید با کار جهادی و خدمت بی منت به تقدیر از مردمی پرداخت که همواره در لحظات سرنوشت ساز پای کار انقلاب اسلامی بودند و اکنون نیز با همه سختی و مشکلات پیش روی کشور، پشتیبان آن هستند.
بر خود وظیفه می دانم که در حد توان برای پیشرفت و پیشبرد برنامه های توسعه ای شهرستان ری و خدمت گذاری شبانه روزی برای مردم متدین آن تلاش کنم و همه فرصت ها را در این زمینه به کار گیرم.

حمید زمانی