عوامل مجموعه فرهنگی نسل انقلاب در تاریخ هفتم شهریور 1401 با حضور در محل وزارت امور خارجه، ضمن دیدار با آقایان دکترعبدالله سهرابی دستیار وزیر امور خارجه وعلیرضا اسماعیلی معاون سیاسی مرکز بسیج وزارت امور خارجه در خصوص تولید فیلم سینمایی «غرش شیر»  دیدار و تبادل نظر کردند.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس به نقل از شاینانیوز؛  در این دیدار که دکتر علیرضا مفتخری مظاهری مدیر مجموعه فرهنگی نسل انقلاب را دستیاران  ایشان حمید  و امیر دهقان همراهی می‌کردند، دکتر مفتخری مظاهری نویسنده و کارگردان فیلم،  ضمن توضیحاتی در مورد این اثر ارزشی و اهداف تولید آن، شکل گیری و ساخت آثار ارزشی با مضمون پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را نیاز امروز جامعه دانست و خواستار حمایت مسئولان کشور به تولید کمی و کیفی این آثار شد.

دکترعبدالله سهرابی با تقدیرازمضمون داستان و محتوای فیلم «غرش شیر» آن را اثری شایسته برای تبیین ارزش های نظام اسلامی دانست.

دستیار وزیر امور خارجه در ادامه یکی از مهمترین راه‌های اعتلای نام ایران و انقلاب اسلامی در عرصه های بین‌المللی را بها دادن به آثار ارزشمند سینمایی با مضامینی همچون فیلم «غرش شیر» دانست و خواستار حمایت معنوی و مادی دست اندرکاران فرهنگی و سیاسی کشور از این فیلم شد.

گفتنی است فیلم سینمایی «غرش شیر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مفتخری مظاهری با موضوع حضور تیم نیروهای مسلح ایران در مسابقات جهانی است که در مرحله آماده سازی برای تولید است.