جلسه ای با محوریت رونمایی از مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری به ریاست حمید زمانی فرماندار شهرستان ری و مسئولین کارگروه های مجمع برگزار شد.

به گزارش ساراپرس ؛ علی عبداللهی ، دبیر مجمع در جلسه ای با محوریت رونمایی از مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری که به ریاست حمید زمانی فرماندار شهرستان ری و مسئولین کارگروه های مجمع برگزار شد با اشاره به اینکه در دوران مدیریت جریان انقلاب با حضور جوانان انقلابی و گام دومی ، این مجمع تشکیل شد ؛ گفت: این مجمع متشکل از جوانان علاقه مند از اقشار مختلف منطقه که به منظور کمک به ساماندهی امور خویش و ارتقای آن نسبت به نظام مند کردن فعالیت هایشان در حوزه تصمیم سازی ، برنامه ریزی ، اطلاع رسانی ، مشارکت و همکاری در اجرای طرح ها و برنامه ها اقدام کرده است.

وی افزود : مجمع مشورتی با رویکرد کارگروهی و تعامل برای تعیین اولویت های جوانان ، ترسیم نقشه راه و ارایه پیشنهادات اجرایی در حوزه های مرتبط با جوانان در راستای ایفای نقش فعال در جامعه و کمک به توسعه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ترویج ، تسهیل و ارتقای سطح کمی و کیفی مشارکت های جوانان در جامعه از جمله اهداف تشکیل مجمع مشورتی جوانان است ، اظهار کرد : این مجمع با بیش از ۲۰۰ عضو که از ۵ بخش ۶ شهر با هدف گفتمان سازی موضوع جوان باوری و جوان یاوری در جامعه ، تقویت روحیه خودباوری و انقلابی ، ظرفیت‌سازی برای جانشین پروری و بکارگیری جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی و اطلاع رسانی مناسب ، آگاهی بخشی و بهبود وضعیت و شاخص های جوانان نیز از دیگر اهداف تشکیل این مجمع می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : این مجموعه با دوستانی که در دوره قبل در کنارشان بودیم تشکیل و هدایت شد و در حال حاضر با تغییراتی که شکل گرفته بصورت تخصصی تر در دوره ی جدید ادامه خواهیم داد و در کارگروه های مختلف تقسیم کار شده که مباحث و مشکلات تبادل نظر می شود و نماینده هر کارگروه مطالبه گری ، انتقادات ، پیشنهادات و مشورت های خود را مطرح و به دستگاه ها ارجاع می دهند.
در ادامه معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای مشورتی جوانان گفت : واقعا جای بسی خوشحالیست که در کنار شما جوانان فرهیخته و مطالبه گر هستم و به صراحت باید گفت به محتوای قابل تعظیم و احترام این جمع افتخار میکنم .

زمانی افزود : در حال حاضر زمان برای تحقق آرمان های قشنگ شما بهترین موقعیت است ، تمرکز ما خدمت و تلاش برای رضایت مردم باید باشد و این وقتی شما را در کنارشان احساس کنند صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد : ساختار مجمع مشورتی طبق فونداسیون قوی باید طبقات مختلف را درست چیدمان کند و در کنار آحاد مردم با استقلال و تواضع پیش برود .

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در حوزه جوانان این است که مشکلات این قشر باید دغدغه همه مسئولان باشد ، بیان داشت : همواره بر استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف تاکید شده و قطعا در شهرستان ری نیز مدیران باید استفاده از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان را در اولویت قرار دهند.

معاون استاندار تهران در پایان افزود: با یک برنامه ریزی قوی ، سازمان یافته و با قدرت این مجمع را پیش ببرید و مجموعه فرمانداری و شخص بنده هم در تمام زمینه ها کنار شما جوانان خواهم بود .

قابل توجه است سجاد عباسی به عنوان دبیر کارگروه های شورای مشورتی جوانان و خسروشاهی به عنوان دبیر کارگروه رسانه نیز نقطه نظرات خود را در راستای پیشرفت اهداف این مجمع بیان نمودند.