سرهنگ شریفی گفت: زین الدین ، آبشناسان ،همت ،حکیم و بابایی ، پرحجم ولی در حال تردد است.

به گزارش ساراپرس ، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح روز یکشنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۱ اظهار داشت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم ، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران در صبح امروز بودیم .
وی افزود : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم .
سرهنگ شریفی ادامه داد : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می باشند .
سرهنگ شریفی گفت : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد ، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
وی بیان داشت : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معیین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.
سرهنگ شریفی افزود : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراهها در حال اجراست .