سمینار "معرفی زیرساخت کلید عمومی و ارائه آخرین دستاوردهای امضای الکترونیکی در کشور" توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در حاشیه سومین نمایشگاه پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک رسمی (قوه قضائیه) روز چهارشنبه 20 اردیبشهت 1402 ساعت 10 الی 11 برگزار خواهد شد.

به گزارش ساراپرس،سومین نمایشگاه پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک رسمی، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضائیه و همکاری دستگاه‌های دولتی و نظارتی از تاریخ ۱۶ لغایت ۲٠ اردیبهشت، ساعت ۹ الی ۱۷، در محل مجتمع فرهنگی شهید بهشتی قوه قضاییه برای بازدید مدیران و متخصصان حوزه پیشگیری و مقابله با جعل برپا شده است.

از جمله دستگاه های اجرایی حاضر در این نمایشگاه، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می باشد که غرفه تخصصی آن واقع در سالن طبقه (۱-) نمایشگاه جهت ارائه توضیحات و راهنمایی در زمینه گواهی امضای الکترونیکی، در خدمت بازدیدکنندگان گرامی می باشد.

از برنامه های مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در حاشیه این نمایشگاه می توان به سمینار “معرفی زیرساخت کلید عمومی و ارائه آخرین دستاوردهای امضای الکترونیکی در کشور” اشاره داشت که توسط همکاران معاونت زیرساخت کلید عمومی و امنیت اطلاعات تجاری از ساعت ۱۰ الی ۱۱ روز چهارشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ارائه خواهد شد.