حجت الاسلام ادیانی گفت: سرمایه بزرگ انتظامی ، وجود مجاهدانی شجاع ، بصیر و با روحیه معنوی و انقلابی است؛ که در مقابل هر گونه ناامنی سینه سپر می کنند.

به گزارش ساراپرس،حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر و مراسم افتتاحیه مرکز تربیت و تعالی حضرت ثامن الحجج سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در قم بیان داشت:  سرمایه بزرگ انتظامی ، وجود مجاهدانی شجاع ، بصیر و با روحیه معنوی و انقلابی است؛ که در مقابل هر گونه ناامنی سینه سپر می کنند و از جان ، مال و ناموس مردم دفاع می کنند.

وی با اشاره به اینکه وجود تک تک این کارکنان زحمتکش و پرتلاش مایه افتخار نظام اسلامی است، اظهارداشت:  با تمام وجود اعلام می کنم که فرمانده و رهبر ما همین کارکنان خدوم و مجاهد هستند؛ که به صورت شبانه روزی در تمام نقاط کشور صادقانه و بی منت به مردم خدمت می کنند و به این خدمتگزاری افتخار می کنند و برای خود یک فرصت مغتنم می شمارند.

حجت الاسلام ادیانی گفت: اگر امروز اتحادیه اروپا سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی را تحریم می کند، نشان از جهت گیری درست و انقلابی سازمان است که تلاش دارد پلیس انقلابی و مکتبی که با تمام وجود در خدمت حفظ ارزش‌ های انقلاب و اسلام است تربیت نماید و این برای دشمنان نظام قابل تحمل نیست. در واقع اتحادیه اروپا این جهت گیری انقلابی و اسلامی انتظامی را تحریم کرد. دشمنان تلاش دارند مجموعه های انقلابی و ارزشی نظام اسلامی چون انتظامی یک مجموعه ای بی تفاوت و بدون موضع انقلابی باشد؛ اما این توطئه و آرزوی آنان هم بر باد رفت و با لطف و عنایت الهی و تلاش همه فرماندهان و مسؤولین فراجا ما یک پلیسی پا به کار ، آماده و با روحیه معنوی داریم که نظام اسلامی در همه حوادث می تواند با اطمینان به این مجموعه مجاهد تکیه کند.

وی در پایان اشاره کرد: اطمینان داریم که نظام مظلوم و مقتدر اسلامی با وجود مجموعه هایی دلسوز و خدمتگزاری چون انتظامی از همه این خطرات و حوادث با سلامت و اقتدار عبور خواهد کرد و دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید و ذلیل خواهد کرد.