سردرگمی رهگذران در میدان هفت تیر شهر تهران

  پرینت
شناسه خبر : 65778 | تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ | تعداد دیدگاه : 0 |

عکس تزیینی از همشهری آنلاین میدان هفت تیر از میادین بزرگ شهر تهران است که به دلایل مختلف از جمله: شاهراه ارتباطی بزرگراه مدرس به مرکز شهر، وجود مراکز خرید و بورس لباس برای اقشار مختلف در زوایای مختلف میدان، تجمع دستفروشان و بساط کالاهای مختلف در شرق میدان، مهمترین مرکز تجمع اعیاد و مناسبتهای […]

عکس تزیینی از همشهری آنلاین

عکس تزیینی از همشهری آنلاین

میدان هفت تیر از میادین بزرگ شهر تهران است که به دلایل مختلف از جمله: شاهراه ارتباطی بزرگراه مدرس به مرکز شهر، وجود مراکز خرید و بورس لباس برای اقشار مختلف در زوایای مختلف میدان، تجمع دستفروشان و بساط کالاهای مختلف در شرق میدان، مهمترین مرکز تجمع اعیاد و مناسبتهای مذهبی و… شاهد تردد بسیار زیاد خودرو و عابرین پیاده در محیط میدان است.

به گزارش گویای خبر به نقل از ارتباط امروز، با این وجود تنها یک پل تردد عابرین پیاده در میدان وجود دارد که به دلیل نقطه جغرافیایی گل عابر پیاده در میدان بسیاری از عابرین از آن استفاده نمی کنند. مشاهدات میدانی حاکی از آنست که وجود پل در یکطرف میدان موجب شده است که عابرین عرض میدان را به صورت پیاده و غیر اصولی طی کنند که با وجود راهبندهای ترافیکی در میدان، تردد عابرین غیر اصولی و ناامن است و ممکن است موجب تصادف یا در حالت خوش بینانه کندی عبور و مرور شود.

تعدادی از عابرین مزبور در گفت و گو با خبرنگار ارتباط امروز نسبت به نبود پل عابر در سمت دیگر میدان بر روی ابتدای کریمخان زند ابراز تاسف کردند. به گفته آنها وجود پل عابر پیاده در سمت دیگر میدان هفت تیر موجب می شود که آنها راه کوتاهتری را نسبت به عبور از پل عابر در ضلع مرکزی میدان که همواره پله های پل مزبور خاموش است، برگزینند .

انتظار دارد مدیران محترم شهری در شهرداری منطقه نسبت به اصلاح هندسی عبور و مرور رهگذران از قسمتهای اصلی میدان، تمهیدات بهتری اتخاذ کند؛ که در نهایت منجر به بهبود تردد عابرین و ترافیک میدان می شود.

انتهای پیام/ منبع خبر : ertebatemrooz.ir

  • نویسنده : محمد حسن اسدی طاری
  • منبع خبر : ertebatemrooz.ir
برچسب ها
نوشته های مشابه
صدور هشدار نارنجی بارش و تند باد لحظه ای در پایتخت
یازده هزار نفر در مرحله پیش ثبت نام برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند
سخن روز مدیرمسئول/معضل آلودگی هوا؛ حتی در فصل گرما
تشکیل کارگروه‌های تخصصی روابط عمومی جهت ارتقا کمی و کیفی سطح روابط عمومی‌های استان
سخن روز مدیر مسئول/”شعار مهارتورم” و ” رشد تولید” ، نیروی پیشران توسعه پایدار
سخن روز مدیرمسئول/ علاج مشکل مسکن
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.