اینجانب مدیر مسئول پایگاه گویای صنعت به خادمان و نوروزبانان بی نوروز به خاطر ارائه خدمات و اقدامات بی مدعایشان به مردم عزیز کشورمان در ویژه تعطیلات عید نوروز ، خداقوتی جانانه و خسته نباشید میگویم.

به گزارش ساراپرس،اینجانب مدیر مسئول پایگاه گویای صنعت به خادمان و نوروزبانان بی نوروز به خاطر ارائه خدمات و اقدامات بی مدعایشان به مردم عزیز کشورمان در ویژه تعطیلات عید نوروز ، خداقوتی جانانه و خسته نباشید میگویم.

هم چنین هرساله با فرارسیدن سال نو و تعطیلات نوروزی همه هموطنان و مردم عزیز کشورمان اعم از پیر و جوان ، زن و مرد با شور و شعفی وصف ناشدنی در تکاپوی خرید شب عیدو بعد هم بستن باروبندیل شان برای مسافرت و سفرجمعی وخانوادگی به شهرها و اماکن زیارتی و سیاحتی با امنیت و آرامش خاطر کامل دل به جاده می زنند و تا پایان تعطیلات ، ایام میگذرانند.
برهمین اساس ، اما در این میان عده ای از خادمین بی مدعای کشور ونظام از نیروهای تلاشگرو جان برکف پلیس گرفته تا کارکنان راهداری ، اورژانس، امدادو نجات،هلال احمر و نیز شهرداری ها که همه و همه با تلاش و ایثارو مجاهدت مثال زدنی خودشان سفری ایمن و شادرا برای هموطنان عزیزشان به ارمغان می آورند.

بر اساس این گزارش، در حالیکه این مجموعه زحمتکش ودلسوز در لحظه تحویل سال نو و نیز تعطیلات نوروز نتوانسته در کنار خانواده شان حضور یابند و این جمع فداکار و خدوم را به حق باید” نوروزبانان بی نوروز” نامیدو اینجانب به سهم خود به همگی آنان دست مریزادو خسته نباشید می گویم.