فرا رسیدن هفته پر افتخار فرا جا(۱۳ الی ۱۹ مهرماه )را به همه سبزپوشان خدوم و جان برکف مجموعه خدوم فرماندهی کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ویژه فرماندهی مقتدر و انقلابی فراجا سردار پاسدار حسین اشتری تبریک و دست مریزاد عرض می نمایم.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس، بدون شک اسم و رسم پلیس و نیروهای انتظامی همزاد، تلاقی و تداعی بخش واژگان و کلید واژه های ایثار و مجاهدت شهادت به قیمت خدمت بی منت تا پای جان و نثار خونشان در جهت تحقق ارزش‌ها، آرمان‌ها و امنیت پایدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

آری؛ شروع هفته نیروی انتظامی محمل و بهانه‌ای بود تا فرصت را مغتنم شمرده و این ایام میمون و مبارک را به تمام سبز قامتان و سبزپوشان بی‌ادعا، حافظان و جان برکفان نظم و امنیت تبریک و دست مریزاد عرض کنیم.

آشکار و واضح است که پلیس خدمتگزار با داشتن فرمانده مقتدر با صلابت و ولایتی اراده راسخ و پولادین شان را به منصه بروز و ظهور رسانده اند که پلیس با استفاده از ظرفیت بالقوه و بالفعلش تا پای جان برای تولید امنیت آسایش و آرامش و همچنین حمایت تمام عیار و همه جانبه از حقوق قانونی و شرعی مردم همت گمارده است.

شاهد صادق این مدعا تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید فرا جا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز است که خود نمایانگر مجاهدت و جانفشانی پلیس در مقابله با عوامل ناآرامی و آشوب طلبان و اغتشاشگران حوادث اخیر که با رفتارها و شعارهای هنجارشکنانه و ساختارشکنانه قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و کسب و کار زندگی مردم را نشانه گرفته بودند، می باشد.

نکته آخر اینکه همسو با شعار امسال فرا جا “پلیس در خدمت مردم ، مردم حامی پلیس” آحاد و قاطبه مردم مومن و دیندار کشورمان با جان و مالشان در تمام صحنه‌ها و عرصه ها حامی و پشتیبان فرمانده مقتدر فراجا و پلیس خدمتگزار خواهند بود.

با تقدیم احترام

ساراپیرانه مدیر مسئول ساراپرس