فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگیری سارق دوچرخه و مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: در این رابطه 17 پرونده سرقت دوچرخه مختومه شد.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس، سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” درتشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در محدوده کهریزک، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کلانتری کهریزک قرار گرفت.

وی افزود : تیم عملیاتی کلانتری با رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور سارق شدند.
سرهنگ جلیلیان با اشاره اینکه هماهنگی های قضائی در این رابطه انجام پذیرفت اعلام داشت : ماموران کلانتری طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهم به ۱۷ فقره سرقت دوچرخه اعتراف و اظهار داشت دوچرخه های سرقتی را به مالخری معین فروخته است.
وی با اشاره به اینکه مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد گفت : در بازدید از این محل تعداد ۱۷ دستگاه دوچرخه کشف و به همراه متهم به کلانتری کهریزک انتقال یافت.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تجمیع پرونده های مشابه تاکنون ۱۰ نفر از مالباختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه شناسایی دیگر مالباختگان در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد : هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.