بیش از ۲۴ هزار متر مربع از جداره های منطقه۱۳ با استفاده از مواد پوشاننده و روش سند بلاست پاکسازی شد .

به گزارش ساراپرس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ گفت: به منظور زیبایی بصری ، عملیات پاکسازی بیش از ۸هزار و ۴۰۰ متر مربع از جداره های منطقه۱۳ با استفاده از روش سند بلاست از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون توسط اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری ومحیط زیست انجام شده است .
او با اشاره به اینکه، در همین راستا، بازدید های مستمر توسط نیروهای خدمات شهری به صورت روزانه از خیابان ها و معابر بزرگراهی منطقه با هدف پاکسازی و امحای تبلیغات غیر مجاز اجرایی می شود؛ گفت : همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بالغ بر ۱۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع از این موارد با استفاده از مواد پوشاننده پاکسازی شد.
محمد هادی علی احمدی، ساماندهی مناظر شهری را یکی از وظایف معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ عنوان کرد و افزود: فعالیت ها و اقدامات مربوط به پاکسازی جداره های شهری و رفع آلودگی های بصری توسط عوامل منطقه و در راستای بهبود و ارتقای کمی و کیفی منظر شهری با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام می شود.
وی در ادامه تاکید کرد : اقدامات مذکور ؛ آراستگی منظر شهر و ارتقای زیبایی نمای شهری را در پی دارد و در همین راستا شهروندان محترم لازم است قبل از نصب هرگونه بنر و پوستر، مجوز های لازم را اخذ کنند .
محمد هادی علی احمدی یادآور شد : طی دو ماهه اخیر ، جداول و کافوهای برق به مساحت بیش از ۲۱ هزار متر مربع رنگ آمیزی و زیباسازی شد .